zal je oto maar zijn
ging uit mijn lint bij de eerste schade
laatstaan dat ze je de hele bumper eraf raggen
Ik heb me suf gelachen, een aanrader!
Rechts klikken, doel opslaan als..
http://130.89.170.249/twenteracingsc...ad&file_id=206
Beating a Honda is nothing to be proud of, it's like saying you beat up an old lady, no one cares.
Admin @ Streetcars, Aibo-forum, I-TRS en TRS
zal je oto maar zijn
ging uit mijn lint bij de eerste schade
laatstaan dat ze je de hele bumper eraf raggen
Ja Ik ben zo gek als een deur | Nee Dat komt nooit meer goed
whahahahahahahaha heb het filmpje net alweer gekeken en ik moet zeggen hij blijft leuk tenzij het je auto is natuurlijk whahahahahaha tja volvo is sterker
TWENTE RACING SCENE RULES
[img]http://members.home.nl/e-bosch/logo_breed.gif[/img]
hwhaahahahahaha ow ow wat stom, whahaahha lachuhh man, je zal maar zow geholpen worden![]()
![]()
wtf! hahaha hij is kool!
p.s. was het een jap?![]()
Oorspronkelijk geplaatst door CCCP ijsbeer
tuurlijk was het een JAP
menigeen duitser had allang aan barrels gelegen![]()
![]()
OH STELLETJE KNURFTEN!!!!!! amerikanen!![]()
Rest ons europeanen maar 1 ding te spellen:
S-N-E-E-U-W-S-C-H-E-P![]()
Whahahaha nou een Duitser overleeft alles whahaha ahummm. Whahahaha filmpje is leuk whahaha maar wel zonder van die auto als het nu een Jap is of niet. Tog maar een sneeuwschuiver in gevolg d8 ik tog?
Look out the Big Green Machine is coming for you![]()
!!!!
heb me rot gelache om het filmpje en vooral dat het nie in ze opkomt om een sneeuwschep te gebruike maar jah snugger ware ze tog al nie dat getuigt wel weer uit het filmpje![]()
$Tr33t R@cing Is N0t @ Crim3
Whahahahahahah wat een stelletje Dombo´s. Ik weet nog goed dat ik ook een keer vast heb gezetten met me eerste auto een golf. kreeg ik hulp van 2 gastjes in een volvo strak in het pak. Hebben ze me bumper er af getrokken aan 1 kant. Viel gelukkig allemaal nog mee en was zo weer gemaakt maar dit.... Ha da ga geld kosten. :?
Zullen we het die lui nog 1 keer zeggen?
sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwsch ep!!!!!!!!!!
Misschien dat we ze beter èèn van onze laatste modellen toe kunnen sturen... mèt handleiding natuurlijk!!!!![]()
Als ze je hele plaatwerk er aan de achterkant eruit trekken :shock:
lachen idd![]()
BMW 325ix 4wd = 2x meer
misschien was die gene wel toe aan een nieuwe achter bumper nee hekgeid wel "On Topic" blijven denk dat die man ook wel baalt nu daar zijn we zeker van![]()