Nou dit ziet er wel stukken beter uit dan een santa fe.
Jammer dat ie is overleden.
Zag er zeker netjes uit.
Dus dat belooft wat voor de goede FE.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Diligentia - Vis - Celeritas
The Show off must go on....
Nou dit ziet er wel stukken beter uit dan een santa fe.
Jammer dat ie is overleden.
Zag er zeker netjes uit.
Dus dat belooft wat voor de goede FE.
Euh ... stuur rechts ?? ... Raar kenteken ... ?? Waar was dit eigenlijk ?
Wel leuke beamer btw.![]()
Staat toch bij dat het in Indoland was!?
jammer, dat was wel een strakke beemer gast
ben geen BMW van maar deze mocht er best wel zijn
jammer dat hijis
Ey Dave ... als je door de bocht ging ... en er was een hobbeltje ... schuurde dat dan niet ??
aj beetje jammer... maar hoelang ben je niet meer in het Pindaland dan?! ivm de stikker op de motorkap.
midnight club 2 is nog niet zo heel lang geleden....
was jouw bmw promoauto voor die game daar ofzo?
bmw is niet mijn vafo maar deze ziet er goed uit alleen jammer dat hij er niet meer is.
Streetracing is a Life Sentence for Mankind
de wagen was 5e in t rijtje promo wagens voor midnight club in Indoland.
Het schuur gebeuren over de grond viel wel mee, (air ride variant maar dan een soort van doe het zelf pakket)
Het sticker gebeuren was wel super gemaakt, ik weet niet hoe t precies heet, maar het bestaat zeg maar uit pixels die elk een apart stickertje zijn (dus heel veel kleine stickertjes) was wel ..... moeilijk eraf te halen.
Maar ff voor de point, dit is dus wel een gesponsorde wagen, n niet zoals de santa fe, die ik zelf wil gaan modificeren. Deze originele 318 had de motor er dus uitgelepeld gehad. En daar voor in de plaats een AC schnitzer S3 motortje erin (3200 cc), voordat ie om de achterkant van een pick up truck werd gekruld was ie ook nog een keer veranderd (ook van kleur). Maar daarvan heb ik helaas nog steeds geen foto's van gekregen van de fotograaf.
hier wordt men een beetje sentimeel van![]()
Maar wanneer is dit gebeurt dan ?! of kom je nog regelmatig in het pindalandje ?!