Welke luchthapper komt erin?
Btw ik heb mijn ice nu bijna klaar, ik zal eens een foto maken en op de site zetten, al zal de kwaliteit niet optimaal zijn(video-camera) :?
Mzzls
Vandaag ff op de sloop een motorkap gehaald voor de luchthapper.
Zelfde kleurcode dus hoop er niet zo veel werk mee te hebben.
Of ik het dit weekend nog klaar krijg weet ik niet maar dat laat ik wel weten![]()
Wou ook gelijk de achterklep meenemen maar die begon ook al roest te vertonen![]()
Zodra die dingen eenmaal beginnen, is er geen houden meer aan.
Grtz
Beating a Honda is nothing to be proud of, it's like saying you beat up an old lady, no one cares.
Admin @ Streetcars, Aibo-forum, I-TRS en TRS
Welke luchthapper komt erin?
Btw ik heb mijn ice nu bijna klaar, ik zal eens een foto maken en op de site zetten, al zal de kwaliteit niet optimaal zijn(video-camera) :?
Mzzls
de luchthapper die je in assen hebt gehaald toc, van een focus???
mzzl joris
rule number one don't mess with a streetracer
Our Lifestyle is Hardstyle!![]()
![]()
![]()
]Ik ben een crimineel uit het illegale circuit!![]()
![]()
Yep, die happer gaat het wezen.
Heb het wel in 3 delen moeten zagen anders zaten de kleine pal boven een verstevigingspunt.
Heb de gaten al in de motorkap zitten en de delen gespoten.
Was wel een heisa, vooral de grote.
Hoop het voor a.s. zondag klaar te hebben, als het nog een beetje strak gelukt is dan laat ik de kap er op anders komt de oude er gewoon weer op.
Grtz
Hey, is het nog gelukt met de motorkap?
\"We\'ve got the wisdom to know the difference....we are the last men standing.\"
Dj Promo
vet ik kan nie wachten om hem te zien sucses erik
Ben nog nie verder met de motorkap.
Moet eerst de remklauw en schokdempers vervangen.
Zodra de kap klaar is plaats ik de foto's.
Grtz
Oei, bijna jaar geleden.
Motorkap vordert wel lekker nu.
Zal wel 's een foto maken hoe het er nu bij staat.
Nou, hier ff een paar foto's hoe de kap er momenteel bij staat.
Is nog een puinhoop maar de happers staken er eerst een dikke centimeter bovenuit.
Wordt nog wel wat![]()
Weer ff een kleine update.
Ben nu bezig om alles strak te laten overlopen.
zie de pics:
beters man , ik wil misschien op de colt ook iets van een happer maken , niet voor de look ofzo maar pal boven het luchtfilter aangezien die bij mijn colt helemal achter de accu zit en best wel warme lucht aanzuigt op deze plek , zit te denken aan een happer van een renault 19 16v of zoiets dergelijks
hey erik leuk project van je joh,
ik ben benieuwd wat het eind resultaat zal zijn.
netjes dat je dat allemaal zelf hebt gedaan.
ga je hem ook zelf spuiten?
grt j
mag ook wel, bijna een jaar na dato :rofl2:Oorspronkelijk geplaatst door CCCP ijsbeer
nee zonder gekheid, erik het word idd netjes.....nu nog spuiten (en je achterklep ook)
en dan die viper strepen bovenop eraf...en dan heb erik weer een nette charade.
Grt. René
PS. oh nee, die dingen die om je handels behoren te zitten (waarmee je je ramen open en dicht draait)....die moet je ook nog opzoeken heh, heb je nu die grote gaten zitten. Pas daarna istie weer netjes(just kiddin erik, beetje stangen :rofl2: )
Roodkapje komt in het bos en ziet opeens de boze wolf achter een boom zitten. Ze loopt er naartoe en zegt: "Wolf ,wat heb je kleine oogjes." Waarop de wolf antwoordt: "Rot op, ik zit te poepen."
Die moet ik niet opzoeken, moet nieuwe deurkaarten hebben
Anyway, motorkap deels gespoten: