Het is anders he. Spijt dat je je vrtrouwde crx weg hebt gedaan nu je dit hebt gezien ijsbeer? Hij is donders mooi geworden.
De meesten van jullie weten dat ik naast mijn Mazda nog een tijdje CRX heb gehad. Die heb ik toen verkocht aan iemaand in groningen die hem helemaal ging ombouwen. Die kwam ik dus op auto-maxx tegen!
En shit wat is die mooi geworden... :shock: ik kon he tpas geloven toen ik het kenteken van de auto zag. Damn... Kijk zelf maar!
![]()
Het is anders he. Spijt dat je je vrtrouwde crx weg hebt gedaan nu je dit hebt gezien ijsbeer? Hij is donders mooi geworden.
spijt? Nee! zeker niet....Oorspronkelijk geplaatst door Mdc
Enige voordeel aan die auto was dat ie verdomd snel was en voor de rest is het gewoon een kleine ... auto!![]()
En hij was zo wit.
Maar idd wel errug snel.
Maja, ik ken Ijsbeer, die wil groooooooooooooooote wagens.![]()
Zow dat is nog eens een metamorfose. Die heeft wel een half jaar binnen gestaan denk ik. Koplampen van de Punto en de bumpers zijn ook geen pasklare CRX bumpers.
Dan is het goed dat jeje kenteken nog weet anders geloof je dat indd nooit.
GRtzz Alex
ja, idd...kon het ook niet geloven.Oorspronkelijk geplaatst door Gentryman-Alex
maar toen die jongen hem van mij kocht heeft ie mij een foto van zijn ouwe crx laten zien. en die zag er precies zelfde uit. hij moest alleen de body hebben die niet verrot was. dus kwam die van mij in aanmerking.
de rest van de spullen had ie al. zijn ouwe crx was helemaal verrot en er was nix meer aan te doen.
oftewel dit is mijn oude crx , ijsbeer heeft um maar een paar weken gehad ik een heeel stuk langer , die gast heeft echt z'n best gedaan en dat in een maand of 2 tijd pfff kicken zeg![]()