Vinyl decals, tevens bij mij te bestellen. Custom made ook voor andere type auto's
Zo heel lang niet geweest maar nu is die toch bijna klaar. Volgende week komen de laatste zaken binnen, inbouwen en rijden, eindelijk naar dik half jaar stilstand.
Wil zeker langskomen als die af is, laatst al iemand gespot bij de mediamarkt, dik uur mee gelult.
Is veel gebeurt, heb een blok speciaal in Amerika laten bouwen maar die klootzak heeft het niet opgestuurd, kent me niet meer. Maar heb nu dus maar een tijdelijk blok gekocht. Zou vrijdag worden opgestuurd, duimen dus maar.
Maar wat er komt: Bomex voorbumper, carbon fibre motorkap met luchtuitlaat etc, GT achterspoiler. Veel aan de motor gebeurt, gepolijst, color coding, andere oliepan, T78 van Greddy (30cm breed), Mega Grote intercooler, Standalone boordcomputer van Microtech (gelinkt aan laptop), aantal klokjes, camera achterop de strutbar en dat was het wel zo'n beetje.
Hoop dus snel een keer langs te komen met de bolide.
En natuurlijk: Vinyl, zie foto, als het lukt
Vinyl decals, tevens bij mij te bestellen. Custom made ook voor andere type auto's
We zijn benieuwd.....
Tot gauw!
p.s. ga je naar japanse autofestival?
Nee, dat haal ik niet. Ik hoop wel op die dag weer de laatste dingen af te maken. Tevens denk ik dat ik dan weg ben, we hebben namelijk iets onmeunig gaafs:
Nissan Skyline R33 geimporteerd en verkocht![]()
Polijstwerk op intake, met de FPR, andere benzine rail etc.
De ignition coils
En natuurlijk de Turbo met manifold etc. Morgen kan ik de gepolijste "koude kant" ophalen.
Maximum bereik van de turbo is 800PK. Op mijn auto goed voor 500 als deze helemaal klaar is.
En dan mijn tijdelijke blokkie
Mijn nieuwe koppeling :kwijl:
En mijn Downpipe Rond 90 uit mijn hoofd.
ZO dat was wel weer even genoeg, hoop dat het een beetje tot kwijlen aanzet.
Zit net te denken, komen er nog een paar aan.
Heb toch niets te doen, haha.
Mijn nieuwe voorbumper
De GT wing
De motorkap
En nu kap ik ermee