dit gaat me aan het hart
![]()
die mooie mazda![]()
Quote:
Een Delftenaar is vanmiddag zo boos geworden op een parkeerwachter dat uit pure frustatie zijn auto in de gracht probeerde te duwen.
De man had zijn auto niet volgens de regels geparkeerd en was daarna weggegaan. In de auto zat wel een bijrijder, maar omdat deze het voertuig niet kon verrijden, besloot de controleur een parkeerbon uit te schrijven. Toen de bestuurder terugkwam ontstak hij in grote woede en probeerde de wachter te slaan. Deze wist de vuistslag echter te ontwijken, waardoor de man nog bozer werd.
Hij probeerde daarna de auto te starten en weg te rijden, maar ook dit lukte niet. De man haalde daarop de passagier uit de auto en probeerde zijn eigen wagen in de gracht te duwen. Toen ook dit niet lukte zette de man het op een lopen en viel verderop in de straat nog een andere controleur aan.
De inmiddels gealarmeerde politie kon de man aanhouden. Op het bureau bleek dat de betreffende auto niet verzekerd was en de APK verlopen was. Het voertuig werd met een politiekraan afgesleept en is in beslag genomen.
![]()
dit gaat me aan het hart
![]()
die mooie mazda![]()
Ja Ik ben zo gek als een deur | Nee Dat komt nooit meer goed
zo´n auto zou ik ook de gracht in douwen. :rofl2:
Geintje![]()
poemba! naamgenot! je speelt met je leven!Oorspronkelijk geplaatst door poemba
:hack:
![]()
![]()
het is een mazda 323f bg waar je het over hebt!![]()
Daarom juisthet is een mazda 323f bg waar je het over hebt!![]()
Zit jullie alleen maar beetje te stangenMoest tog een berichtje plaatsen, en kon op dat moment nix anders verzinnen :? ....... Bij deze, Tjonge, tjonge jonge wat een eikel die zo´n auto de gracht in gaat duwen, gelukkig is het hem niet gelukt en krijgt het bakkie nu een beter baasje
![]()
Zo heb ik het weer helemaal goed gemaakt he![]()
Oorspronkelijk geplaatst door poemba
dat lijkt er meer op!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaah gatvrrrrrrrrrrr
doe dat ergens anders stelletje kwijlbakken!!!!![]()
Oorspronkelijk geplaatst door CCCP ijsbeer
![]()
![]()
maar idd bij deze is het je vergeven![]()
Ja toe maar weer...... :shock:
Die gast is niet goed wijs!!!!
Kom we zoeken hem op en we proberen hem ook de gracht in de gooien alleen dan met succes![]()
je moet inderdaad niet goed wijs zijn om Mazda te rijden...
maar auto in de gracht duwen! dat gaat te ver.![]()
Haha![]()
I have a need for speed!